dijous, 23 de maig del 2013

Acabarà publicant-se el reportatge de l'Isabel?

Ara, l'Àngels i en Dani ja saben la veritat sobre l'Isabel, ja saben que va excercir de prostituta. Al principi en Dani no s'ho creia, però en Balló li ha confirmat, i hem sabut que en Claudi també va ser client de l'Isabel. La Míriam consolava en Dani mentre ell li explicava a què es dedicava abans d'entrar a la fonda, a fer mal a la gent per diners. Ara que en Dani sap la veritat, acabarà fent-se el reportatge? En Balló pot utilitzar quan vol el que sap de l'Isabel... Però els problemes no s'acabaran aquí... Creieu que s'acabarà publicant-se el reportatge? Opineu als comentaris!

9 comentaris:

  1. penso que si que el reportatge es publicara igual

    ResponElimina
  2. Tu mateix si no me l dones tu jo no em quedare de bracos creuats i si cal el preguntare a comisseria i hi posare la policia pel mig i tindreu problemes amb la policia tens fins dema al vespre per donar me el numero de la teva dona sino ja saps que t espera joel joan pero bo dormire fins aconseguir al seu telefon de fet per internet he trobat el seu mail i li he enviat un mail i estic esperant que em contesti i avui he anat al psiquiatra i m ha dit que makgrat que esrigues casada endavant o sigui que no prepara t perque no parare i si tu no m ajudes hi posare la policia pel mig.Tu mateix Joel Joan,però si demà a les 12 de la nit no tinc el seu numero aniré a la polícia perquè m'el donguin,posaré anuncis als diaris i el que façi falta però pots estar segur que la polícia em donarà el numero de la teva dona i parlaré amb ella abans que començi l'estiu,i val més que no em posis a prova.Si vaig a la polícia serà pitjor per a tu.Per cert què fa la Bruna,la teva filla petita que té 2 anys acabats de fer Joel Joan??Demà a les 12 vull el numero de l'Anna Sahun i si cal,a canvi penso deixar que em matis,que em fotis una cara nova i si vols a canvi et donaré tots els meus diners.Només et demano el telèfon de la teva dona,i et juro que només parlaré amb ella,et juro que no li tiraré la canya,i jo soc un home de paraula.Creu'me,no et penediràs de donar-me el telèfon de la teva dona,i a canvi jo et donaré el que vulguis.Em controlaré.

    ResponElimina
  3. Hola torno a ser el Joel Joan, escolta no et donaré el seu número de telèfon perquè suposo que entens que és un tema molt personal. Et deixaré el correu electrònic que té pels fans i li escrius el què vulguis, ok?

    annasahunclubdefans@hotmail.com

    ResponElimina
  4. I amb això podré contactar amb ella??

    ResponElimina
  5. Podré contactar amb ella pwr hotmail? ?és que no tinc facebook

    ResponElimina
  6. home clar.. que no ho veus que és una direcció de hotmail?. El que sí que et demanaria abans d'enviar-li la carta és que la pengessis aquí perquè així la llegirien tots els fans de la Lídia i t'ho agrairíem

    Atentament

    Joel Joan

    ResponElimina
  7. A per cert, t'importaria publicar l'edat que tens? és per fer una estadística.

    Gràcies

    ResponElimina