dimecres, 11 de desembre del 2013

Demà a "La Riera" en Claudi, en Martí i la Judit

Demà ja és dijous i només queden, atenció, 7 capítols per arribar al gran final de nadal... Es començen a escalfar motors i en Claudi descobreix coses sobre en Martí i la Judit...

En Claudi, en Martí i la Judit (Capítol 805)
En Claudi troba una evidència que hi ha alguna cosa entre en Martí i la Judit, i es posa a investigar. En Nandu aconsegueix d'en Miquel informació valuosa sobre la Lídia que podria ajudar en Balló a neutralitzar les seves amenaces. Ara són la Nora i l'Aniol els que han d'aclarir conceptes...

El capítol de demà, en imatges (Clica a sobre per augmentar-les)

En Claudi descobreix el joc sexual d'en Martí i la Judit...
En Nandu vol ajudar a en Balló per desactivar la Lídia.
La Nora, ara vol intentar-ho amb l'Aniol... Ho aconseguirà?
La vostra opinió
Us agradaria que la Nora i l'Aniol acabessin junts? Com creieu que reaccionarà en Claudi al descobrir-ho tot sobre en Martí i la Judit? Opineu als comentaris!



4 comentaris:

  1. Sunci:Si teniu valor expliqueu'me això de la Lídia.I de la gent que hi havia al carrer NINGU HA TINGUT PEBROTS D'AJUDAR-LA.Jo,no cal dir-ho,hauria anat a defensar-la i hauria deixat que em matessin a mi per salvar-la a ella.I vull que en David Bagés es mori,per fer-li mal a la Lídia

    ResponElimina
  2. Sunci:Perquè ho sapigueu,l'Anna Sahun i jo hem partit peres,és una fresca que m'ha estat aixecant la camisa durant 1 any.Bones festes!

    ResponElimina
  3. Disculpeu,elimineu els comentàris siusplau

    ResponElimina
  4. De fet vull q elimineu tots els meus comentaris

    ResponElimina